اکبرپور: تنهایی 3 Ú¯Ù„ به پرسپولیس Ù…ÛŒ زنم !

اکبرپور: تنهایی 3 گل به پرسپولیس می زنم !




 

 


اکبرپور: تنهایی 3 گل به پرسپولیس می زنم !


تاریخ : سه شنبه ،
31 مرداد 1391

مهاجم استقلال گفت که هدفش از ديدار روز جمعه با پرسپوليس هت‌تريک در گلزني به اين تيم است.


سياوش اکبرپور در خصوص آخرين شرايط استقلال قبل از دربي 75صحبت‌هاي زير را انجام داد.

* ابتدا از بازي با با ملوان شروع کنيم، چرا مساوي کرديد؟

اين بازي شرايط خاص خودش را داشت ولي فکر مي‌کنم در اين 5 هفته بهترين بازي خود را انجام داديم. گلي خورديم که نبايد مي‌خورديم. تيم‌ها در تهران به دنبال زدن گل و ضد حمله هستند که اين اتفاق در بازي با ملوان هم براي ما افتاد اما اگر همين گونه که مقابل ملوان بازي کرديم، هجومي ظاهر شويم بدون شک جزء مدعيان اصلي قهرماني خواهيم بود.

* خودت هم دو موقعيت مسلم گل را از دست دادي.

سعي کردم در اين يکي دو روز اتفاقات بازي با ملوان را فراموش کنم ولي بايد بگويم از خودم راضي بودم چون تلاش بسيار زيادي انجام دادم.

* حتما خبر داري حيدري هم دربي را از دست داد؟

همين طور است متاسفانه خسرو به اين بازي نمي‌رسد اما علي حمودي بازيکن بزرگي است و جاي او را پر خواهد کرد.

* بازي با پرسپوليس را چه طور مي‌بيني؟

اين بازي شرايط خاص خود را دارد و هيچ ربطي به جدول ندارد. نمي‌شود تيمي را از پيش برنده دانست اما شرايط استقلال بهتر است و از امروز هم روي نقاط ضعف پرسپوليس کار مي‌کنيم.

* اما پرسپوليس از 5 بازي 4 امتياز کسب کرده؟

اين مسائل در دربي ملاک نيست و مرور تاريخچه 40 ساله اين بازي نشان مي‌دهد، نتيجه ربطي به جايگاه دو تيم ندارد. هر تيمي جنگنده‌تر ظاهر شود برنده دربي 75 خواهد بود. اين را هم حساب کنيد که پرسپوليس 7-8 بازيکن دارد که تاکنون در اين مسابقه به ميدان نرفتند. اعتقاد دارم بازي کردن در دربي مرد مي‌خواهد و ما اين مردان را براي بازي روز جمعه داريم.

* اين نفراتي که اشاره کردي چقدر در نتيجه تاثير گذار هستند؟

امير حسين صادقي، مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده،‌پژمان منتظري و آرش برهاني نفراتي هستند که در دربي‌هاي زيادي بازي کرده‌اند و حتي هاشم بيک‌زاده هم تجربه کافي دارد. به اين نفرات جواد نکونام با تجربه را اضافه کنيد و آن وقت متوجه مي‌شويد که چقدر نسبت به حريف تجربه داريد.

* اگر بخواهي از يک نفر به عنوان برگ برنده دو تيم نام ببري اسم چه کساني را مي‌آوري؟

من مي‌گويم برگ برنده ما يک نفر است به نام استقلال. اسم نمي‌تواند تاثيري داشته باشد و تنها برگ برنده ما کل تيم است.

* خودت در چند مسابقه مقابل پرسپوليس بازي کردي؟

اگر جمعه بازي کنم سيزدهمين بازي‌ام خواهد بود.

* دلت براي مسابقه تنگ نشده بود؟

واقعا دلم تنگ شده بود و دوست دارم در اين بازي گل بزنم. به هواداران استقلال مي‌گويم آنها بدانند در اين بازي سرم را جلوي توپ مي‌گذارم و بنويسيد که سياوش اکبرپور انگيزه خيلي زيادي دارد.

* تا به حال به پرسپوليس گل هم زده‌اي؟

يک بار گل زده‌ام که توپ به پاي شيث رضايي خورد و در آمار آن را به نام رضايي ثبت کردند اما در اين دو سال که در استقلال نبودم، دو بار به پرسپوليس گل زدم و جمعه مي‌خواهم براي سومين بار به حريف گل بزنم و در گل زدن به پرسپوليس هت تريک کنم.

* دوست داري خودت گل بزني؟

دوست دارم اول خودم گل بزنم و بعد جواد نکونام. چون او به معني واقعي بازيکن متعصب استقلال است.

* در 12 بازي گذشته استقلال مقابل پرسپوليس کدام بازي را از ياد نبردي؟

قشنگ‌ترين بازي ما دربي سال 84 مقابل پرسپوليس بود که با گل پيروز قرباني حريف را شکست داديم. آن سال از نظر سني خيلي جوان بودم و با رهبري‌فرد و انصاريان کري‌هاي زيادي در زمين داشتيم. حتي پژمان جمشيدي نيز با ما کري داشت اما بعد از آن بازي ديگر دربي جانداري را نديدم. آن بازي وقتي پيروز گل سوم را زد، ديگر نفهميدم چه شد. پس از آن گل يکي از قشنگ‌ترين صحنه‌هاي زندگي‌ام رقم خورد و جالب اينجا بود که اول يک بر صفر جلو افتاديم بعد دو بر يک عقب افتاديم و سپس با نتيجه 3 بر 2 پيروز شديم.

* در پايان چه صحبتي با هواداران داري؟

آنها خودشان را ثابت کردند و حالا ما هستيم که بايد خودمان را نشان دهيم. شک ندارم روز جمعه تعداد زيادي از طرفداران استقلال به ورزشگاه مي‌آيند. آنها هم بدانند که ما تا به امروز بدون دريافت يک ريال تمرين و بازي کرديم و حالا هم مي‌دانيم اين بازي براي هواداران اهميت دارد و مطمئن باشيد براي خوشحالي آنها تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل